søndag 29. mars 2015

God Påske !!!

Så heldig er eg at søstra mi, Arna, inviterte meg med opp på hytta for å tilbringe palmehelga med ho og familien. Hytta ligger på vakre Gaustablikk, ca 3 timar køyring frå Oslo. Staden er området aust for Gaustatoppen i Telemark fylke, og den er ligg 1883 moh. Det er denne toppen der løpet Norseman vert avslutta.
Gaustablikk er Noregs 7. største skisportsstad pr. 1 januar 2011. Det ligg i Tinn kommune. Skisportsstaden er i dag det området med størst utbygging, og Tinn er kommunen det byggest mest og dyrast for tida.


                                               Vakre Gaustatoppen <3

Mange forbinder alpin og anna skikøyring i bakken med herlege opplevingar, og det er det verkeleg. Men det er så mykje meir enn det. Det krev ein del fysiske anstrengelsar å ta seg ned bakken. Fakta er at skikøyring er ein allsidig treningsform som passar alle - uansett kjønn, alder og erfaring. Det hjelp til å byggje opp kroppen sin styrke, kondisjon, koordinasjon, beveglighet og balanse. Ein treng altså fleire av kroppen sine funksjonar og musklar, samtidig som ein har ein kul dag utandørs med masse frisk fjelluft. I tillegg forbrenn ein masse kaloriar når ein har det berre gøy!! Og det er aldri feil. Forskning viser at ei kvinne på 65 kg i snitt forbrenn om lag 200 kaloriar på ein halvitme køyring, medan ein mann på 85 kg forbrenn 250 på same tid.

Eg som ikkje står så altfor ofte i bakken, kjenner det svært godt i låra. Det svir etter ein har stått ei stund, og spesielt om ein køyrer i skogen og i laussnø. Det gjore eg masse i helga. Det kom nysnø dagane før vi drog opp, og det var perfekt føre. Så eg vil påstå at det er meget god trening for kroppen, på mange ulike måtar.

                                                      Greit med pause i heisen
                                              På toppen, Gaustatoppen i bakgrunnen

Eg og Solveig tryna i skogen! Ikkje alltid like lett å komme seg laus. Men fyttigrisen, får brukt litt musklar der også...




Tusen takk for denne gang Gaustablikk. Takk for meg Arna, Lars Petter, Solveig og Fredrik !!!













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar