søndag 22. juni 2014

Fitfactory

Endeleg er eg komt i gang med blogginga mi. Det har vore travle tider i det siste med to nye jobbar, og mykje å sette seg inn i. Eg har i tilleg til ny jobb i politiet, vore så heldig å fått meg PT jobb på Fitfactory på Grünerløkka. Det passa perfekt å få jobbe der, sidan det er eit privat senter, og eg har starta som sjølvstendig næringsdrivande. I tillegg er beliggenheita til senteret ypperleg.

Nedenfor viser eg dykk profilen min som ligg på heimesida til fitfactory.



Oddveig Kolltveit
privattrener (Grünerløkka)

Oddveig er utdannet personlig trener ved FUSTRA Norge, og er opptatt av å ha en funksjonell kropp med fokus på holdning, kjernestyrke og balanse. Hun er opptatt av kosthold og hvilken betydning det har for å nå mål.

Oddveig har erfaring som ski-trener og spinninginstruktør, og har selv vært aktiv innen skiskyting og langrenn. Hun er utdannet politi, og jobber til daglig som politibetjent i Oslo. Hun er klar for å trene deg tidlig på morgenkvisten eller på ettermiddagen.Oddveig er glad i aktiviteter som løping, sykling og ski, og har de senere årene fått stor interesse for styrketrening. "Det er hardt arbeid som ligger bak suksess - derfor forblir det en hemmmelighet for så mange". Kontakt Oddveig




Det er utrulig givande å få lov til å trene kunder på alle nivå. Det å sjå framgangen til kundane mine, er noko som gjere denne jobben så bra. Det å få vera med å bidra, og både rette opp og forebygge skader. Men ikkje minst sjå den treningsgleda og ståpå viljen når eg pusher kunden. Trening er utrulig gøy, trening er ferskvare, trening er livskvalitet.

Fitfactory er eit privattreningssenter som blei etablert i 2010. Det første senteret opna i Bergen, medan mitt senter blei opna i april 2013. Det fitfactory tilbyr er mellom anna personleg trening, kostholdsveiledning, kursvirksomhet og kroppsanalyse. Sjekk ut info om denne analysen her: http://www.fitfactory.no/inbody. Analysen er sjølvsagt gratis dersom ein kjøper PT timer.

Det fine med fitfactory er at det ikkje er andre tilstades på senteret enn PT og kunden. Då slepp ein å trene "på utstilling", slik som på andre treningssenter. Her er det full fokus på kunden.


Heimesida til fitfactory er: http://www.fitfactory.no Sjekk ut sida, og sjekk siste tilbodet vårt :)


 Her er den spreke kunden min Ingrid i action :) 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar